SPP podporuje pivní reklamy pivovaru Bernard
Reklamy Rodinného pivovaru Bernard byly vždy skvělé (hledám práci – Plzeň a okolí), vždy plné vtipu (Anička), nápadů (na stráži proti Europivu), vždy své (pivní šperky) a občas proti proudu. Právě proto byly vždy příjemným zpestřením na českém reklamním trhu a naštěstí stále i jsou, o čemž svědčí i poslední edice pivních reklam pivovaru ( Rotující pípa – odkazující na různorodost piv pivovaru a Feminist edition – kde se spolumajitel pivovaru pan Stanislav Bernard nebojí, udělat si jako již tradičně, i legraci sám ze sebe – viz např. kampaň Bernard s čistou hlavou apod.) Pevně věříme, že i nadále budou reklamní kampaně pivovaru stále tak vtipné a úspěšné jako dosud, a že pivovar Bernard půjde stále vlastní cestou (tak jak hlásá i jeho firemní slogan). A to i přes případné (mediálně viditelné) zcela nesmyslné snahy a kritiku některých „profesionálních“ aktivistů ze spolků, které naštěstí v uvažování národa představují pouhou (sice hlasitou), ale jinak velmi zanedbatelnou část. O čemž mimo jiné svědčí i jednoznačné odezvy od lidí v diskuzích nejen na webu.
Jako malý protest proti aktivitám obviňující pivovar Bernard ze „sexismu“ – jsme na této straně vytvořily záměrně malou koláž pivních reklam na téma Pivo a ženy (zde). Mimochodem, ve Sdružení přátel piva tvoří ženy přes 10% členské základny (cca 140 dívek a dam) a nemáme jedinou negativní reakci, že by se snad dámy cítily, touto údajně „sexistickou“ reklamou, jakkoliv pohoršené. Čím to asi bude? ;)