Čeští spotřebitelé zvolili pivo Krušovice Pšeničné za novinku roku 2014
25. dubna 2014 – Čeští spotřebitelé zvolili pivo Krušovice Pšeničné za novinku roku 2014 v kategorii Pivo. Výsledky byly vyhlášeny včera v hotelu Ambassador – Zlatá Husa v Praze. Díky vítězství Krušovice Pšeničné získaly roční licenci na logo a označení Volba spotřebitelů – nejlepší novinka 2014.
Volba spotřebitelů – nejlepší novinka je program, který už čtrnáct let podporuje a oceňuje nové výrobky, které byly uvedeny na český rychloobrátkový trh během předchozího jednoho a půl roku. Přihlásit se mohou mezinárodní i domácí výrobci. Za dobu existence soutěže jí prošlo celkem 973 výrobků, z nichž vzešlo 308 vítězů.
Výrobci své novinky do soutěže přihlašovali od září 2013 do ledna 2014. Během února a března se uskutečnil spotřebitelský průzkum na reprezentativním vzorku 4000 respondentů. Jeho výsledky tak určily vítěze v jednotlivých kategoriích.
Krušovice Pšeničné byly uvedeny na trh na jaře 2013. Tento svrchně kvašený nefiltrovaný pšeničný ležák má obsah alkoholu 4,5 % a vyznačuje se velmi lehkou a harmonickou chutí, doplněnou o ovocné tóny. Prodává se v půllitrových lahvích nebo čepovaný ze sudů ve vybraných pivnicích. Zavedením pšeničného piva do svého portfolia obnovil Královský pivovar Krušovice v Čechách tradici vaření pšeničných svrchně kvašených piv, která u nás převládala až do poloviny 19. století, než je vytlačila piva z ječného sladu.