Forum Media v Praze o pivu
13.11.2013 ( MaM): Brewdog a Matuška: Soupeříme jen tím, co máme v láhvi
Vyhazování plechovek laciných nadnárodních piv do vzduchu nebo “pohřeb geneticky vařeného piva“ předvedl na závěr prvního dne konference Forum Media v rámci své prezentace Dan Bloxham ze skotského pivovaru Brewdog, který někteří označují za “nejagresivnější řemeslný pivovar na světě“, zatímco oni sami o sobě říkají, že jsou “postapocaliptic motherfucking craft brewery“.
Bloxham tak trochu “rozboural“ první den seriózní konference, když prohlásil, že “ze všeho nejlepší je, když nesoupeříte svým marketingovým rozpočtem, ale jen tím, co máte v láhvi“.
“My ani reklamu neděláme, protože by byla kontraproduktivní. Jsme absolutně vyprodaní, a to bychom toho mohli prodat ještě pětkrát tolik,“ řekl k tomu Martin Matuška, zakladatel legendárního boumovského pivovaru Matuška.
“Vydávám svůj časopis už řadu let. Ale kdyby nebyly pivovary, jako je ten pana Matušky, asi bych to nemohl vůbec dělat,“ potvrdil Pavel Borowiec, vydavatel měsíčníku Pivo, beer a ale.
Ale “kontraproduktivní“ závěr prvního dne konference Forum Media! Ale určitě je i inspirativní.